Nedräkning

Dön dön dön dööööön. Nu är det TVÅ dagar kvar tills vi åker till Tyskland. Eller egentligen bara….sisådär 42 timmar. Oj oj. Jag måste kolla om jag behöver boka tvättid och paniktvätta någonting, stämma av vem som fixar biljetterna till flyget (inte jag hoppas jag?), bränna ut musik i lagom många exemplar och fundera ut hur mycket monopolpengar jag behöver till glögg och kollektivtrafik i Berlin.

För att utmana ödet så bokade jag in massage på förmiddagen innan flyget går också. Ingen sista-minuten packning för mig, alltså.

Träningen idag var skön. Vi misslyckades med vartende stunt kändes det som i början på träningen, men på klockslaget när träningen slutade körde vi rutinen en gång till och fick till det. Det var ju gött. Sista chansen är ändå imorgon så då får vi hoppas att de två timmarna kan ägnas åt att putsa till skavanker istället för att förbanna gudarna över att vi inte sätter den där jävla 360 till elevator.

Visst ja, vaktmästaren (den roligaste av dem) gav oss en halv låda red bull idag. Inte så bra att dricka när man tränar, men piggare kände man sig absolut.

Detta inlägg publicerades i Beach Cup 2011, Cheerleading, Min träning, tävling. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar